Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Bohun | użytkownik

imię i nazwiskoGrzegorz Bohosiewicz adresKraków zarejestrowany07.02.2006 @15:18:46 ostatnio na stronie30.10.2011 @15:50:18

PAN JEST MOIM PASTERZEM I NIC MI NIE TRZEBA
ZMUSZA MNIE DO KŁAMSTW
POPRZEZ ZIELONĄ TRAWĘ PROWADZIŁ MNIE JAK CICHĄ WODĘ
UWOLNIŁ MĄ DUSZĘ BŁYSZCZĄCYMI NOŻAMI
KAZAŁ MI WISIEĆ NA HAKACH NA WYSOKOŚCI
NAWRÓCIŁ MNIE NA BARANINĘ
SPÓJRZCIE. MA WIELKĄ MOC I WIELKI GŁÓD
GDY NADEJDZIE CZAS W KOŃCU ZABECZYMY
POPRZEZ CICHE ZAMYŚLENIE I WSZECHOBECNE PRZEZNACZENIE
MISTRZ SZTUKI KARATE
POWSTAŃMY WIĘC
I SPRAWMY, BY W OCZACH KRETYNÓW POJAWIŁY SIĘ ŁZY

PINK FLOYD - sheep




MOJE INNE GALERIE:

-Sesja kapeli IBLIS (pierwszy raz robiłem tego typu zdjecia ):
http://s5.photobucket.com/albums/y188/bohun666/Iblis%20Sesja%202006/

Zapraszam do komentowania !!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.zombiess.prv.pl Gadu-Gadu8898183
digarty49 komentarze1298 posty na forum1

komputer / sprzęt
PANASNIC lumix DMC- FZ8 Olympus SP- 500 Uz (wczesniej TRUST 910Z)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~more33    17.08.2006 @12:28:32
Dziekuje bardzo za odwiedzinki pozdrawiam
~Vojtas    17.08.2006 @12:04:04
I przy okazji wywaliłeś też teraz swoją ocenę: :DD

Inna sprawa, że Digart też nie chodzi ultraszybko, ale to już kwestia serwerów i ich łącza.
_______
Vojtas
~barrette    17.08.2006 @11:58:21
Dzieki, dzięki

_______
patrz, piórka mam zlepione całe..

~Vojtas    17.08.2006 @11:52:16
Dzięki za komentarze.
Koncert Lao Che faktycznie był klimatyczny i znowu od czasu do czasu padał deszcz. Mają szczęście do niego, ale niestety nie miłośnicy fotografii bez kapturka.

PS. Trochę za dużo razy wcisnąłeś "wyślij'.
_______
Vojtas
~szoszannah    16.08.2006 @18:49:09
Jako 'modelka' dziękuję za komentarz
_______
"But I still haven't found what I'm looking for..."
~KreZeL    28.06.2006 @17:20:34
feng shui feng shui

bede mial chwile czasu to pokrece sie tu u Ciebie.
pozdro!

zapraszam jeszcze do mnie -licze na szczer komenty!
^Alfa    20.06.2006 @09:44:18
Thank you very much!
_______
To be human,it's to love men
To be wise man,it's to know them...
MB.
~jarekjot    16.06.2006 @21:20:24
Dzięki za słowa uznania!
_______
zapraszam do mojej galerii!
~jeneral    16.06.2006 @18:04:47
"jak ja mialem 16 lat to sie interesowalem czyms innym niz ciaze pozamaciczne..."

świetne
+mariea    16.06.2006 @17:28:03
masz bardzo duzo naprawde fajnych prac...
niektorych cholernie zazdroszcze

pozdrawiam...
_______
"Give me your lips, the lips you only let me borrow, Love me tonight, devil take tomorrow."
ożył-->http://www.ivre.wordpress.com

~MusicWordArt    15.06.2006 @16:45:55
Hej Bohun

Dzięki za ocenke. Starałem się jak mogłem, żeby przekazać jakiś rodzaj atmosfery. Ciesze sie, że przynajmniej wedug Ciebie mi sie udalo.

Pozdrawiam,

Radek.
~Malenstwo007    15.06.2006 @16:26:00
to moze moja modelka jest jakas niewymiarowa
dzieki za komenta
pozdrawiam
_______
zajmij się życiem, albo umieraniem ..
~quietude    14.06.2006 @17:40:00
bradzo dziękuje za komentarz pozdrawiam
~sabahus    14.06.2006 @15:32:14
niestety ps
_______

~RudeBoyHarry    13.06.2006 @23:57:23
dzieki
_______
hu ys dat ger ?
^chillinqua    13.06.2006 @23:13:11
dziekowac
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~katharos    13.06.2006 @02:42:33
Ciekawe pracePozdrawiam
~katharos    13.06.2006 @02:39:19
dzieki za odwiedziny
~jazzY    07.02.2006 @16:38:48
Powitawszy szanownego na diga Niezłe wejscie. Trzymam kciuki. Pozdro
_______
Miłość nie istnieje. Są tylko niezbite dowody jej istnienia...

Moja galeryjka http://www.digart.pl/pokaz.lista.php?userid=jazzY Pstrykam, bo lubię.

...a z innej beczki: http://www.outsidemusic.net/thetime/ http
Poprzednia strona 1 ... 8 9 10 11
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt